Dobrowolne ubezpieczenie OC biura rachunkowego
Ubezpieczenie rekomendujemy przedsiębiorcom, którzy w ramach działalności biura rachunkowego wykonują czynności polegające na:
prowadzeniu ksiąg podatkowych, ewidencji do celów podatkowych, sporządzanie zeznań czy też deklaracji podatkowych (określone czynności doradztwa księgowego – księgowość uproszczona), jak również obsługę kadrowo-płacową (klauzula 40). Można ubezpieczyć się do 1.000.000 zł.

Najniższa składka
już od 100 zł za rok!

Mandaty i kary KAS w zakresie
w nowej ofercie PZU włączona do zakresu odpowiedzialność za kary administracyjne – do 100 tys. zł.

Szeroki wybór sum gwarancyjnych
Od 20.000 zł do 1 mln. zł

Możliwość rozszerzenia ochrony
– o obsługę kadrowo-płacową
– o szkody wyrządzone przez podwykonawców
– o zniszczenie lub zaginięcie dokumentów związanych z wykonywaniem zawodu

Płatność w ratach bez dodatkowych kosztów
Składkę można zapłacić w 2 lub 4 ratach bez podwyższenia składki.

Minimum formalności
Wystarczy wypełnić wniosek online – polisę dostarczymy pod wskazany adres.
Pliki do pobrania
Doradca
Jak kupić polisę w iExpert.pl
Oblicz składkę

Złóż wniosek

Opłać pierwszą składkę

Polisę otrzymasz emailem
