Obowiązkowe ubezpieczenie OC biura rachunkowego

Przedsiębiorca prowadzący działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, zobligowany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – w skrócie OC. Z obowiązku ubezpieczenia zwolnione są te biura rachunkowe, które prowadzą tylko podatkowe księgi przychodów i rozchodów, lub tylko te które wypełniają deklaracje podatkowe, o ile nie posiadają uprawnień np. doradcy podatkowego.

Dobrowolne ubezpieczenie OC biura rachunkowego

Dobrowolne ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych rekomendujemy przedsiębiorcom, którzy w ramach działalności biura rachunkowego wykonują czynności polegające na prowadzeniu w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielaniu im pomocy w tym zakresie oraz sporządzaniu, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielaniu im pomocy w tym zakresie.

Ubezpieczenie ochrony prawnej biura rachunkowego

Kompleksowa ochrona prawna Biura Rachunkowego w AXA jest przez nas rekomendowane jako „ubezpieczenie obowiązkowe” dla każdego kto wykonuje czynności księgowe: samodzielnie, w spółce (jako przedsiębiorca), dla pracodawcy (w tym jako główny księgowy) oraz w biurze rachunkowym.

Ubezpieczenie majątkowe biura rachunkowego

Ubezpieczenie przeznaczone dla biur rachunkowych, które chcą zabezpieczyć wszelkiego rodzaju mienie będące w posiadaniu firmy, tj. majątek biura rachunkowego, takie jak: budynek/lokal, mienie (także pracowników), dokumenty, wyposażenie (np. meble biurowe) sprzęt elektroniczny (stacjonarny i przenośny).
Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Oblicz składkę

Złóż wniosek

Opłać pierwszą składkę

Polisę otrzymasz emailem

8 listopada 2019
Warto wiedzieć

Nowa struktura JPK_VAT także pod ochroną obowiązkowego OC

Nowy JPK_VAT będzie obejmował dwie części: deklarację i ewidencję. Zastąpi, więc dwa odrębne dokumenty, jakie dotychczas co miesiąc podatnicy lub biura rachunkowe w imieniu swoich klientów przesyłali do urzędu skarbowego. Zmiany wiążą się nie tylko z oszczędnością czasu i zmniejszeniem kosztów obsługi, ale także pociągają za sobą kary za ewentualne błędy w przesłanym pliku. Polisa obowiązkowego OC w iExpert obejmuje ochroną przygotowanie jednolitego pliku kontrolnego także w nowej postaci. 
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
8 stycznia 2019
Aktualności

iExpert trzeci rok z rzędu wybrany Strategicznym Partnerem PZU

Podczas Gali Multi PZU 2018 po raz kolejny iExpert został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - jako jedyna firma otrzymała ten tytuł trzykrotnie.
Kamila Pokoj
Czytaj więcej »
Tagi: brak