Ubezpieczenie majątkowe biura rachunkowego

Przeznaczone dla biur rachunkowych, które chcą zabezpieczyć wszelkiego rodzaju mienie będące w posiadaniu firmy, tj. majątek biura rachunkowego, takie jak: budynek/lokal, mienie (także pracowników), dokumenty, wyposażenie (np. meble biurowe) sprzęt elektroniczny (stacjonarny i przenośny).

Atrakcyjne składki

specjalne dla biur rachunkowych, składka już od 508 zł

Szeroki wybór sum ubezpieczenia majątkowego

od 50.000 zł do 160.000 zł

Pełna ochrona

zakres obejmuje wyposażenie, mienie osobiste pracowników, dane znajdujące się na nośnikach elektronicznych, dokumenty

Bezpieczeństwo

wiarygodny ubezpieczyciel: PZU SA

Rozłożenie płatności na raty

Składkę można opłacić w 2 lub 4 ratach

Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Skontaktuj się z naszym doradcą

Wypełnij wniosek i wyślij do nas

Polisę otrzymasz pocztą

Opłać składkę

2 lipca 2021
Warto wiedzieć

OC biur rachunkowych – czy masz właściwą ochronę swojej działalności?

Przy wyborze OC biura rachunkowego należy wziąć pod uwagę dwa podstawowe czynniki: zakres wykonywanych czynności oraz trigger ubezpieczeniowy, czyli czy polisa chroni nas także w razie szkód zgłoszonych już po wygaśnięciu ochrony. Chociaż szczegółowy zakres obowiązkowego OC określa rozporządzenie Ministra Finansów, nie każda oferta ubezpieczenia OC jest taka sama. Sprawdź, czy masz odpowiednio dobraną polisę do swojej działalności i czy za nią nie przepłacasz.
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
20 stycznia 2020
Aktualności

iExpert po raz czwarty Strategicznym Partnerem PZU

Podczas IV Kongresu Multiagentów PZU iExpert czwarty rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - Misja Sukces wypełniona.
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
Tagi: brak