Ubezpieczenie majątkowe biura rachunkowego

Przeznaczone dla biur rachunkowych, które chcą zabezpieczyć wszelkiego rodzaju mienie będące w posiadaniu firmy, tj. majątek biura rachunkowego, takie jak: budynek/lokal, mienie (także pracowników), dokumenty, wyposażenie (np. meble biurowe) sprzęt elektroniczny (stacjonarny i przenośny).

Atrakcyjne składki

specjalne dla biur rachunkowych, składka już od 508 zł

Szeroki wybór sum ubezpieczenia majątkowego

od 50.000 zł do 160.000 zł

Pełna ochrona

zakres obejmuje wyposażenie, mienie osobiste pracowników, dane znajdujące się na nośnikach elektronicznych, dokumenty

Bezpieczeństwo

wiarygodny ubezpieczyciel: PZU SA

Rozłożenie płatności na raty

Składkę można opłacić w 2 lub 4 ratach

Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Skontaktuj się z naszym doradcą

Wypełnij wniosek i wyślij do nas

Polisę otrzymasz pocztą

Opłać składkę

27 maja 2020
Warto wiedzieć

Ubezpieczenie utraty dochodu, pracujący mogą odetchnąć z ulgą

Ubezpieczenie utraty dochodu w PZU to zabezpieczenie finansowe w razie choroby lub wypadku, które uniemożliwią nam wykonywanie pracy zawodowej. Skierowane nie tylko do osób prowadzących własną działalność, ale także zatrudnionych na podstawie umowy o prace lub zlecenie. Jak działa i dlaczego warto zapewnić sobie ochronę dochodu?
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
20 stycznia 2020
Aktualności

iExpert po raz czwarty Strategicznym Partnerem PZU

Podczas IV Kongresu Multiagentów PZU iExpert czwarty rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - Misja Sukces wypełniona.
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
Tagi: brak