Ubezpieczenie majątkowe biura rachunkowego

Przeznaczone dla biur rachunkowych, które chcą zabezpieczyć wszelkiego rodzaju mienie będące w posiadaniu firmy, tj. majątek biura rachunkowego, takie jak: budynek/lokal, mienie (także pracowników), dokumenty, wyposażenie (np. meble biurowe) sprzęt elektroniczny (stacjonarny i przenośny).

Atrakcyjne składki

specjalne dla biur rachunkowych, składka już od 508 zł

Szeroki wybór sum ubezpieczenia majątkowego

od 50.000 zł do 160.000 zł

Pełna ochrona

zakres obejmuje wyposażenie, mienie osobiste pracowników, dane znajdujące się na nośnikach elektronicznych, dokumenty

Bezpieczeństwo

wiarygodny ubezpieczyciel: PZU SA

Rozłożenie płatności na raty

Składkę można opłacić w 2 lub 4 ratach

Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Skontaktuj się z naszym doradcą

Wypełnij wniosek i wyślij do nas

Polisę otrzymasz pocztą

Opłać składkę

14 listopada 2022
Warto wiedzieć

Roszczenie klienta lub pacjenta - jak zgłosić szkodę z OC zawodowego?

Błędy w pracy mogą zdarzyć się każdemu, ale co zrobić w sytuacji, gdy w konsekwencji błędu pojawi się roszczenie? Nie wystarczy podpisanie oświadczenia jak w przypadku samochodowej stłuczki. Procedura zgłoszenia szkody jest inna i warto ją poznać.
Anita Trochimiuk
Czytaj więcej »
12 listopada 2021
Aktualności

Tytuł Strategicznego Partnera PZU po raz piąty dla iExpert

To już 5 rok z rzędu, gdy PZU - największy ubezpieczyciel w tej części Europy - zalicza naszą firmę do wąskiego grona swoich Strategicznych Partnerów. Od samego początku, gdy przyznawana jest ta nagroda, za każdym razem odbieramy statuetkę.
SEO
Czytaj więcej »
Tagi: brak