Ubezpieczenie majątkowe biura rachunkowego
Przeznaczone dla biur rachunkowych, które chcą zabezpieczyć wszelkiego rodzaju mienie będące w posiadaniu firmy, tj. majątek biura rachunkowego, takie jak: budynek/lokal, mienie (także pracowników), dokumenty, wyposażenie (np. meble biurowe) sprzęt elektroniczny (stacjonarny i przenośny).

Atrakcyjne składki
specjalne dla biur rachunkowych, składka już od 508 zł

Szeroki wybór sum ubezpieczenia majątkowego
od 50.000 zł do 160.000 zł

Pełna ochrona
zakres obejmuje wyposażenie, mienie osobiste pracowników, dane znajdujące się na nośnikach elektronicznych, dokumenty

Bezpieczeństwo
wiarygodny ubezpieczyciel: PZU SA

Rozłożenie płatności na raty
Składkę można opłacić w 2 lub 4 ratach
Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski
Jak kupić polisę w iExpert.pl
Skontaktuj się z naszym doradcą

Wypełnij wniosek i wyślij do nas

Polisę otrzymasz pocztą

Opłać składkę

16 listopada 2020
Warto wiedzieć
Ubezpieczenie od utraty dochodu w czasie epidemii
Niezdolność do pracy spowodowana wypadkiem lub chorobą może doprowadzić do utraty płynności finansowej firmy i obciążenia domowego budżetu. Ryzyko wzrasta w obecnej sytuacji epidemicznej. Przed taką sytuacją można się zabezpieczyć, wybierając ubezpieczenie od utraty dochodu, które działa również w razie zachorowania na covid-19.
Czytaj więcej »20 stycznia 2020
Aktualności
iExpert po raz czwarty Strategicznym Partnerem PZU
Podczas IV Kongresu Multiagentów PZU iExpert czwarty rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - Misja Sukces wypełniona.
Czytaj więcej »Tagi: brak