Ubezpieczenie utraty dochodu biura rachunkowego
Ubezpieczenie utraty dochodu w PZU zapewnia osobom prowadzącym biura rachunkowe dopływ gotówki w razie wypadku lub choroby, które uniemożliwią działalność zawodową. Ubezpieczyć mogą się zarówno osoby, które prowadzą biuro rachunkowe w ramach własnej działalności, jak i wspólnicy spółek. Ubezpieczony otrzyma świadczenie miesięczne za każdy dzień zwolnienia, nawet od pierwszego dnia niezdolności do pracy. Druga, tańsza opcja przewiduje wypłatę świadczenie od 31 dnia zwolnienia. Co ważne niemożność wykonywania pracy może być czasowa lub trwała.
Ubezpieczenie ma proste i czytelne warunki. Nie ma okresu karencji ani ankiety medycznej. Suma ubezpieczenia jest stała i niezwiązana z poziomem dochodów rocznych. Wypłata odszkodowania następuje w przypadku nieobecności w pracy powyżej 30 dni z powodu nieszczęśliwego wypadku lub długotrwałej choroby udokumentowanej zwolnieniem lekarskim. Do wyboru są dwie opcje wypłaty odszkodowania, od 1 dnia i 31 dnia niezdolności do pracy.
Rekompensata utraty dochodu w przypadku niezdolności do pracy
nawet 537 zł dziennie w przypadku choroby lub wypadku (czasowa niezdolność).
Niska składka – od 226 zł za rok
najlepsza dostępna na rynku oferta biorąc pod uwagę stosunek ceny do zakresu świadczeń.
Dotyczy niezdolności do pracy w swoim zawodzie
świadczenie jest wypłacane, gdy ubezpieczony nie może wykonywać wskazanego zawodu. Oznacza, że odszkodowanie będzie wypłacane także wówczas, gdy uszczerbek na zdrowiu jest niewielki, ale uniemożliwia czasowe wykonywanie zawodu.
Szeroki zakres ochrony
działa także w przypadku niezdolności do wykonywania pracy powstałej wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka.
Do wyboru 3 sumy ubezpieczenia
można łatwo dopasować do własnych potrzeb.
Sprawdzone towarzystwo
ochronę gwarantuje największy polski ubezpieczyciel PZU SA.