Dobrowolne ubezpieczenie OC biura rachunkowego

Ubezpieczenie rekomendujemy przedsiębiorcom, którzy w ramach działalności biura rachunkowego wykonują czynności polegające na:

prowadzeniu ksiąg podatkowych, ewidencji do celów podatkowych, sporządzanie zeznań czy też deklaracji podatkowych (określone czynności doradztwa podatkowego – księgowość uproszczona), jak również obsługę kadrowo-płacową (klauzula 40). Można ubezpieczyć się do 1.000.000 zł.

Najniższa składka

już od 85 zł za rok!

Wysokie rabaty

nawet do 20%

Szeroki wybór sum gwarancyjnych

Od 20.000 zł do 1 mln. zł

Możliwość rozszerzenia ochrony

– o szkody wyrządzone przez podwykonawców
– o zniszczenie lub zaginięcie dokumentów związanych z wykonywaniem zawodu

Płatność w ratach bez dodatkowych kosztów

Składkę można zapłacić w 2 lub 4 ratach bez podwyższenia składki.

Minimum formalności

Wystarczy wypełnić wniosek online – polisę dostarczymy pod wskazany adres.

Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Adam Kaszubski

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Oblicz składkę

Złóż wniosek

Opłać pierwszą składkę

Polisę otrzymasz emailem

2 lipca 2021
Warto wiedzieć

OC biur rachunkowych – czy masz właściwą ochronę swojej działalności?

Przy wyborze OC biura rachunkowego należy wziąć pod uwagę dwa podstawowe czynniki: zakres wykonywanych czynności oraz trigger ubezpieczeniowy, czyli czy polisa chroni nas także w razie szkód zgłoszonych już po wygaśnięciu ochrony. Chociaż szczegółowy zakres obowiązkowego OC określa rozporządzenie Ministra Finansów, nie każda oferta ubezpieczenia OC jest taka sama. Sprawdź, czy masz odpowiednio dobraną polisę do swojej działalności i czy za nią nie przepłacasz.
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
20 stycznia 2020
Aktualności

iExpert po raz czwarty Strategicznym Partnerem PZU

Podczas IV Kongresu Multiagentów PZU iExpert czwarty rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - Misja Sukces wypełniona.
Katarzyna Nowak
Czytaj więcej »
Tagi: brak