Ubezpieczenie utraty dochodu doradcy podatkowego

Ubezpieczenie utraty dochodu to gwarancja wypłaty świadczenia pieniężnego w razie wypadku lub choroby, które uniemożliwią doradcy podatkowemu pracę zawodową. Ubezpieczony doradca otrzyma świadczenie miesięczne za każdy dzień zwolnienia, nawet od pierwszego dnia niezdolności do pracy. Niezdolność do wykonywania pracy doradcy podatkowego może być czasowa lub trwała, powstała wskutek nieszczęśliwego wypadku lub choroby.

Ubezpieczenie przeznaczone dla doradców podatkowych, którzy nie ukończyli 65 roku życia bez względu na formę zatrudnienia. Nie ma okresu karencji ani ankiety medycznej. Suma ubezpieczenia jest niezależna od osiąganych dochodów rocznych. Można się ubezpieczyć na trzy sumy 60 tys., 120 tys. i 180 tys. złotych. Podstawą wypłaty odszkodowania jest nieobecność w pracy powyżej 30 dni z powodu nieszczęśliwego wypadku lub długotrwałej choroby poświadczona zwolnieniem. Są dwa warianty wypłaty odszkodowania . Płatne od 1 dnia nieobecności w pracy lub 31 dnia nieobecności.

Wypłata dziennego odszkodowania jest określona w polisie.

Rekompensata utraty dochodu w przypadku niezdolności do pracy

Nawet 537 zł dziennie w przypadku choroby lub wypadku (czasowa niezdolność)

Szeroki zakres ochrony

działa także w przypadku niezdolności do wykonywania pracy lekarza powstałej wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka

Obejmuje niezdolność do pracy w swoim zawodzie

świadczenie jest wypłacane, gdy ubezpieczony nie może wykonywać wskazanego zawodu. Oznacza, że odszkodowanie będzie wypłacane także wówczas, gdy uszczerbek na zdrowiu jest niewielki, ale uniemożliwia czasowe wykonywanie zawodu

Korzystna składka – od 226 zł za rok

możliwość rozłożenia płatności na raty

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

2 warianty z 3 sumami ubezpieczenia do wyboru

Sprawdzony ubezpieczyciel

PZU SA

Doradca
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: Małgorzata Tomala

Jak kupić polisę w iExpert.pl

Oblicz składkę

Złóż wniosek

Opłać pierwszą składkę

Polisę otrzymasz emailem

25 czerwca 2019
Warto wiedzieć

Jak zgłosić szkodę z polisy OC zawodu?

Polisa OC chroni profesjonalistów wymagających ochrony przed roszczeniami - klientów, pacjentów czy kontrahentów. Rozporządzenia regulujące obowiązek posiadania polisy OC zawodowe nie określają procesu zgłoszenia szkody. Niemniej jednak należy pamiętać o kilku ważnych zasadach, które ułatwią likwidację szkody i wypłatę odszkodowania.
Anita Ciechan
Czytaj więcej »
8 stycznia 2019
Aktualności

iExpert trzeci rok z rzędu wybrany Strategicznym Partnerem PZU

Podczas Gali Multi PZU 2018 po raz kolejny iExpert został wyróżniony prestiżowym tytułem Strategicznego Partnera PZU - jako jedyna firma otrzymała ten tytuł trzykrotnie.
Kamila Pokoj
Czytaj więcej »
Tagi: brak